Dintre aceste 20 de scaune, la testare 12 au primit calificativul: Bun, 4 scaune au primit calificativul satisfacator, 4 au primit noste slabe pentru cantitatea mare de substante poluante din husa, iar un scaun era destinat copiilor de varsta mare.
Marca si model | Scor ADAC |
Grupa 0-1.5 ani | |
Albert Swandoo+ Baza Isofix | 1.6 |
Albert Swandoo | 1.7 |
Bugaboo Turtle+Baza Isofix | 1.8 |
Peg Perego Primo Viaggio i-Plus | 1.8 |
Jané Koos i-Size R1 + iPlatform | 1.9 |
Bugaboo Turtle | 2 |
Jane Koos i-Size R1+iPlatform | 2 |
Jané iMatrix + iPlatform | 2.3 |
Hauck iPro Baby | 4.8 |
Hauck iPro Baby + iPro Base | 4.8 |
Uppababy Mesa i-Size | 5.5 |
Uppababy Mesa i-Size + i-Size Base | 5.5 |
Grupa 0-4 ani | |
Joie i-Spin 360 | 1.8 |
Hauck iPro Kids + iPro Base | 2.8 |
Grupa 0-12 ani | |
Joie Verso | 3.1 |
Grupa 1-4 ani | |
Besafe iZi Kid X3 i-Size | 1.8 |
Grupa 1-12 ani | |
GB Everna Fix | 2.4 |
3.1 | |
Grupa 4-12 ani | |
Renolux Renofix | 1.9 |
Britax Romer Kidfix2 S | 3.1 |
Iata si interpretarea notelor finale:
0,5 – 1,5: foarte bun
1,6-2,5: bun
2,6 – 3,5: satisfăcător
3.6 – 4.5: suficient
4.6 – 5.5: nerecomandat
Ditre aceste 20 de modele, testele de impact au clasat castigator absolut modelul BeSafe iZiKid X3, model recomandat categoriei de varsta 1-4 ani (chiar daca alte scaune au un rezultat final mai bun, nota cea mai mare pentru siguranta a primit-o acest model care a fost testat pe toate locurile in care pot fi asezati copiii in autovehicul.
Pentru informatii legate de scorul de siguranta pentru fiecare model in parte, vom reveni intr-un articol urmator.
De remarcat performanta speciala a unui new-comer, Swandoo, un model “hybrid” cum este descris de catre inventatorii sai, scaun pe care il puteti testa in Centrul Siguranta Auto Copii din Bucuresti.
Seremarca note foarte proaste pentru 4 modele de scaune, motivul principal al declasificarii lor fiind concentratia foarte crescuta de substante poluante, precum Uppababy Mesa, modele care contin in cantitate foarte mare o subtanta toxica, ignifuga, TCPP, neconforma cu directiva Europeane 2014/79/EU, sau cele doua modele Hauck care contin Naftalina, o substantanta cancerigena.
Aflati mai multe despre modul in care sunt efectuate si cum se interpreteaza testele de impact ADAC in sectiunea Centru de Informare Siguranta Auto.
Comenteaza