Iata ca, in sfarsit Rezultatele Testului ADAC Mai 2021 au fost publicate pe pagina prestigiosului Automobil Clubului German.

In aceasta sesiune au fost incluse 26 modele din grupe diferite, iar surprizele au fost rezultatele obtinute de 5 dintre modele care au fost retrogradate, unul din motive de siguranta, iar alte 4 din cauza substantelor poluante, cancerigene presente in materialele textile din care e fabricate husa sau in structura plasticului din care e fabricat scaunul auto.

Iata pe scurt povestea “scaunelor esuate” la testarea ADAC din 25 Mai 2021

 

  1. Scoica Chicco Kiros i-Size +Kiros i-Size Base

Aceasta scoica se desprinde de baza Isofix în testul de impact frontal și zboară înainte aproape necontrolat.

Prin urmare, copilul este expus unui risc ridicat de rănire în cazul unui accident grav, fiind practice catapultat din masina. Scorul obtinut fiind de 5.5.

  1. Scoica BeSafe iZi Go Modular X1 i-Size (cu si fara iZi Modular i-Size Base) a fost depunctata sever pentru prezenta substantelor poluante, toxice cu potential cancerigen la nivelul tesaturii din care este fabricate husa scaunului, scorul obtinut fiind de 5.5.
  2. Scaunul Swandoo Marie 2 a fost la randul sau depunctat sever din acelasi motiv, prezenta naftalinei, substanta cu potential cancerigen in structura husei textile, scorul obtinut fiind 4.5.
  3. Un alt model si anume Ossan Oreo 360 a fost la ransul sau depunctat sever deoarece s-a constatat ca plasticl din care este confectionat conține DPHP, care poate influența glanda tiroidă și echilibrul hormonal.al celui mic. Scor total 4.6

De remarcat performantele deosebite ale modelelor din grupa Rear-Facing Prelungit, Axkid One si Axkid One +, doua modele al prestigiosului brad suedez Axkid, primul model avand scorul total de 2.2, iar cel de al doilea 2.1, scorul de siguranta al modelelor fiind exceptional si anume 1.6.

Iata detaliate Rezultatele Testului ADAC Mai 2021:

Felicitam producatorii care si anul acesta s-au ridicat la inaltimea asteptarilor.

In privinta scaunelor cu rezultate slabe, apreciem in mod deosebit transparenta si onestitatea echiipei Besafe Romania care ne-a anuntat personal in privinta acestor rezultate.

Va asteptam cu drag in Centrele Siguranta Auto Copii pentru a testa modelul de scaun auto testat la impact, potrivit in functie de varsta, inaltimea si greutatea copilasului si adecvat masinii in care urmeaza sa fie utilizat, asa cum recomanda, de altfel si expertii Automobil Clubului German, ADAC.